piątek, 25 kwietnia 2014

Great weather.! ♥

   Cześć! :) Nie było mnie tu 4 dni, ale wydaje mi się, ze nie jest to olbrzymia przerwa :) Poza tym nic wielkiego się nie działo, więc chyba nie miałabym nawet o czym pisać.;c Wkrótce jednak zaczną pojawiać się konkretne posty :)
   W ciągu ostatnich dni pogoda jest wspaniała - świeci słońce, jest gorąco (przedwczoraj pogoda u mnie wynosiła 27ºC.!). Jednak, że jest trochę parno to wieczorami zrywa się wiatr, nadchodzi burza... Ehh :) No, ale i tak dobrze, że dni są chociaż ciepłe. :) Przynajmniej teraz, gdy jeszcze jestem w Polsce :)
   Od świąt mam wolne od szkoły. powodem są egzaminy gimnazjalne. Wczoraj przyjechała do mnie koleżanka - Karolina. Świetnie się bawiłyśmy, obejrzałyśmy ,,Obecność'', zrobiłyśmy przepyszne naleśniki :D Poza tym nie mogło zabraknąć sesji zdjęciowej ;))

 

Dziś byłam ubrana tak, jak na poniższym zdjęciu. :) Postanowiłam się trochę Wam tym pochwalić ;))

 Bluza - sklep Butik, Białobrzegi 26-800. / legginsy - sklep prywatny / koturny - nie pamiętam.;/

A jaka pogoda jest u Was?
 Co sądzicie o tym 'zestawie'? :)
Czekam na odpowiedzi w komentarzach i gorąco Was pozdrawiam! ♥

18 komentarzy:

  1. pogodaa dziś średniaa :d
    aa zestaw jest suuper. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne leginsy ;)
    http://myworldmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw zupełnie nie w moim stylu :) a pogoda jest genialna, oby się utrzymała!
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pogoda ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faaajny zestaw! Zebym ja miala taka figuuure! Farciara :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny zestawik ;)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pogoda okropna. A zestaw superancki ! ☻
    http://aga-aguniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wielkim szokiem jak dobrze go prowadzisz zauroczyłaś mnie. Chętnie tu jeszcze raz zajrzę czekam na nowy post.
    A tym czasem zapraszam cie również do kliknięcia w link do ostatniego postu u mnie ze sklepu Sheinside dla ciebie to sekunda, a ja postaram się twój blog pokazać w następnym poście.
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ♥ U mnie pogoda była ostatnio ładna, ale dziś się popsuła ;/
    Buziaki ;*

    czytruska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog i super zdjęcia, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny nagłówek, lubię takie kolory :) Ciekawe zdjecia, podoba mi sie :)

    pozdrawiam http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba super :). ładne zdjęcia

    www.deeving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale narobiłaś mi ochoty na te naleśniki!

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm, naleśniki! Fajne zdjęcia :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow 27 stopni :) Ogółem fajny blog tylko troszkę denerwuje mnie ta muzyka :)

    www.kattykattyxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, naleśniki ! :) U mnie ostatnio tez pogoda dopisuje :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog !
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/2014/04/martyna-wojciechowska-wymarzony_2.html

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję bardzo za odwiedziny :)
Za każdy komentarz się odwdzięczam :)
Pozostaw link do swojego bloga w komentarzu - na pewno zajrzę :)